Jumbo nieuwe sponsor van HVC

Jumbo Rudy Veldkamp wordt de komende vijf jaar DE sponsor van de mini’s van de volleybalvereniging HVC te Den Ham. Al meerdere jaren draagt de Jumbo de HVC een warm hart toe maar nu is de sponsoring uitgebreid tot het sponsoren van de mini-teams van de HVC.

Betrokken, lokaal en ‘veur mekaar’. Kenmerken van de supermarkt die midden in de samenleving wil staan. Veldkamp: “Ik kan wel zeggen dat we streven naar een plezierige werkomgeving waar zowel personeel als klanten graag komen. Een centraal punt, waar mensen graag willen komen om hun boodschappen te doen. Wij zijn ervan overtuigd dat je in een dorp met elkaar de schouders eronder moet zetten om het dorp leefbaar te houden. Daarom zijn wij zeer actief en betrokken met Den Ham. Een sponsoring voor de mini’s van de HVC ligt daarom in het verlengstuk van het ‘midden in de samenleving staan’. Geweldig om te zien hoe de vereniging haar best doet om een mooi volleybalklimaat te realiseren. Met plezier ga ik dan ook de sponsorovereenkomst aan, zodat de mini’s straks in een mooi inspeel- en wedstrijdshirt van Jumbo te zien zijn. Er liggen nog meerdere acties in het verschiet; we gaan een mooie samenwerking tegemoet”.

HVC bestaat al meer dan 50 jaar, de volleybalvereniging waar sportiviteit, prestatie, maar vooral plezier belangrijk is. HVC is er voor jong- tot oud. Iedereen is van harte welkom. De teams van HVC zijn; mini’s, ABC-Jeugd, Dames Wedstrijd, Dames Recreanten, Heren Recreanten, een Mix-team en zelfs Walking Volleybal. Kortom, voor elke leeftijd, voor iedereen is er een team waarbij je je zou kunnen aansluiten.

Bestuurslid Mariëtte Dekker: “Ik ben zo blij dat Jumbo de HVC wil ondersteunen. Dit geeft ons als bestuur en vereniging een enorme stimulans om ons te blijven inzetten voor de teamsport volleybal in Den Ham. Een sponsor die lokaal betrokken is past daar volgens ons heel goed bij. Na de wedstrijd een kopje koffie, geleverd door Jumbo, in onze sfeervolle kantine? Kom gerust eens langs, het wedstrijdschema is te vinden op onze website www.hvcdenham.nl.”