Clubinfo

Even voorstellen. Wie zijn wij? Wij zijn HVC. (Hammer Volleybal Club).
De volleybalvereniging uit Den Ham en omstreken waar sportiviteit, prestatie, maar vooral plezier belangrijk is. HVC is er voor jong- tot oud. Iedereen is van harte welkom. De teams van HVC zijn; mini’s, ABC-Jeugd, Dames Wedstrijd, Dames Recreanten, Heren Recreanten en een Mix-team. Kortom voor elke leeftijd, voor iedereen is er een team waarbij je je zou kunnen aansluiten.

De NEVOBO (Nederlandse Volleybalbond) omschrijft de volleybal als: Volleybal onderscheidt zich nadrukkelijk van andere sporten. Door specifieke kenmerken is het de ultieme teamsport. De tegenstander moet je puur op grond van inzet, teamgeest en kwaliteit verslaan. Dit lukt niemand alleen. Je hebt je teamgenoten hard nodig om punten te halen. Samenwerken is geen loze kreet, maar de essentie van het spel. Volleybal biedt daarom naast een sociale, gezellige en veilige sportomgeving, ook de nodige handvaten voor het leven. Als je ergens goed leert samenwerken is het wel op het volleybalveld.

Onderstaand tref je een schema aan waarin de organisatiestructuur van HVC is weergegeven. Daaronder staan de verschillende commissies en de indeling.

De commissies kun je altijd benaderen.  Natuurlijk kun je allereerst terecht bij je trainer, coach, teamvertegenwoordiger of aanvoerder.

Wil je toch liever iemand anders spreken of iets aan de orde stellen dat meerdere teams aangaat, neem dan contact op met één van de personen van het bestuur. Ben je mini of jeugdlid dan kun je terecht bij de jeugdcommissie. Het totale bestuur stippelt het beleid uit van de volleybalvereniging HVC en zorgt voor de bestuurlijke contacten met overheden en andere organisaties. Tevens zorgt zij voor de afstemming van de werkzaamheden van de Jeugd-, Technische-, Sponsor- en Kantinecommissie.

Voorzitter Jolanda Schutte

Lid Wim Lenderink – contact buurtvolleybal

Overig

Ledenadministratie/contributie: Jan Reefhuis – contributie@hvcdenham.nl