Heerkes nieuwe trainer HVC

Oktober 2022: Heerkes nieuwe trainer HVC / Hammer Volleybalclub

Het bestuur en de technische commissie van HVC (Hammer Volleybal Club) presenteren dit jaar met trots de nieuwe trainer / coach van Dames 1. Gerjan Heerkes uit Beerzerveld is bereid gevonden om samen met Herman Dasselaar het dames 1 team van HVC te Den Ham te trainen.

“In het verleden ben ik al vaker benaderd of ik interesse had in het trainen van de dames van HVC, maar was ik nog steeds actief bij andere clubs. Afgelopen seizoen heeft er al op social media gestaan, dat ik zou stoppen bij Wevo”70 in Weerselo. Daarna ben ik in gesprek gekomen met HVC en toen we er eigenlijk al bijna uit waren, klopte ook Wevo”70 weer aan of ik toch niet nog door wilde gaan. Om het verhaal niet te lang te maken: nu train ik bij beide clubs en ben ik heel blij dat Herman Dasselaar heeft toegezegd mij te ondersteunen bij Dames 1 van HVC”, aldus Heerkes.

Voorzitter Jolanda Schutte: “ Wij zijn enorm blij dat wij Heerkes bereid hebben gevonden om te trainen /coachen. Het ingezette beleid van HVC om, naast een leuke gezellige volleybalclub te zijn, toch ook samen op een steeds hoger niveau te kunnen spelen kan hierbij worden voortgezet. Dames 1 mag dit jaar spelen in de 1e klasse. Met de geweldige hulp en training van Heerkes en Dasselaar verwachten we een mooi seizoen te kunnen hebben. De eerste trainingen en wedstrijden zijn al gespeeld. Nu al is zichtbaar en merkbaar dat de speltechniek vooruit gaat. We gaan nog een spannend seizoen tegemoet met vele mooie wedstrijden in het verschiet.

De combinatie van ambitie en een sterke persoonlijkheid die we aantreffen in Heerkes maakt dat hij naar de mening van het bestuur en de technische commissie bij uitstek een rol kan spelen in de gehele ontwikkeling van de trainingen. Samen met Dasselaar zal hij daarom ook een deel van hun tijd gaan besteden aan het opleiden van jeugdleden van de vereniging.” In sporthal De Beukenhage worden meestal op vrijdagavond de wedstrijden gespeeld. Op de website www.hvcdenham.nl staan de wedstrijden vermeld. Een keer een volleybalwedstrijd  komen kijken en om trainers aan het werk te zien; je bent natuurlijk van harte welkom.

Ga terug naar nieuws