De Grote Clubactie

HVC doet weer mee met de Grote Clubactie.

Binnenkort start de Grote Clubactie weer. De Grote Clubactie ondersteunt verenigingen door middel van het organiseren van een loterij waarbij 80% van de opbrengst direct naar de clubkas gaat! Reden genoeg voor HVC om dit jaar ook mee te doen!

Binnenkort ontvangt elk lid van HVC een envelop met 5 Grote Clubactieloten om te verkopen. De loten kosten 3 euro per stuk, hiervan gaat dus 2.40 euro naar HVC! Naast de hoofdprijs van 100.000 euro zijn er in de loterij van de Grote Clubactie vele mooie prijzen te winnen. Dus het is echt de moeite waard om mee te doen. Voor verdere informatie kijk op www.groteclubactie.nl.

De enveloppen (met naam) worden tijdens de training uitgedeeld. De verkoop van de loten start op 1 oktober. Het is dan de bedoeling om zo snel mogelijk met de verkoop te beginnen, omdat er natuurlijk meer verenigingen meedoen.

De totaalopbrengst is onder andere bestemd voor:

• Trainingsmateriaal en ballen.
  • Deskundige trainers
  • Extra zaalhuur
  • Gezellige activiteiten etc…

Het is de bedoeling dat iedereen deze 5 loten verkoopt, een aantal van 5 loten moet voor iedereen haalbaar zijn. Zo realiseren we een mooie opbrengst voor onze vereniging. Het geld, 15 euro, kun je in dezelfde envelop inleveren bij je trainer of een bestuurslid.

Alvast bedankt voor jullie inzet!

Bestuur van HVC