Help HVC naar het digitale tijdperk!

Help jij HVC een stap te zetten richting het digitale tijdperk?

Zoals je vast al hebt gemerkt is de Rabobank Clubkas Campagne van start gegaan. Onze volleybalvereniging doet hier ook aan mee! Rabobank Noord en West Twente wil doormiddel van de Clubkas Campagne verenigingen en stichtingen financieel een steuntje in de rug geven. Zij hebben daarvoor €175.000,- beschikbaar gesteld, dat verdeeld zal worden onder verenigingen in Noord en West Twente.

Hoe werkt het?

Het geld wordt verdeeld naar het aantal stemmen dat een vereniging heeft ontvangen. Iedereen, vanaf 12 jaar, die bankiert bij de Rabobank ontvangt een brief of e-mail met daarin een unieke code, bestaand uit 4 cijfers, 4 hoofdletters en ten slotte weer 4 cijfers. Deze code geeft het recht om op drie verenigingen te stemmen, waarbij er maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging uitgebracht mogen worden. Elke stem is dus geld waard! Stemmen kan in de periode van 2 mei tot en met 22 mei 2017.

Hoe kan ik stemmen?

Stemmen kan via de volgende link: https://www.mijnbankenik.nl/nwt/clubkascampagne?. Daar kun je jouw code intypen en vervolgens kiezen op welke vereniging je wilt stemmen. HVC zou het erg op prijs stellen als wij twee stemmen krijgen van jou, maar ook al gaat je voorkeur naar een andere vereniging, dan zijn we ook erg blij met je derde stem! Alle stemmen tellen namelijk en iedere stem is geld waard! Alvast bedankt voor je steun! Wat gaat HVC doen met het opgehaalde geld? Jouw stem is natuurlijk geld waard, maar je wilt ook weten wat wij met dat geld gaan doen natuurlijk! Met het opgehaalde geld willen wij naar het digitale tijdperk! Onze doelen zijn een pinautomaat voor in de kantine, tablets om scores tijdens wedstrijden in te vullen en een digitaal scorebord.

Ik heb wel een code, maar gebruik deze niet..

Heb jij wel een code ontvangen om te stemmen, maar gebruik je deze niet? Dan mag je jouw code ook naar ons mailen! Dit kan door een mail te sturen via het contactformulier of naar secretariaat@hvcdenham.nl, maar je kan ons ook gewoon een persoonlijk berichtje sturen op onze Facebookpagina, zodat wij met jouw code op onze vereniging kunnen stemmen!