Jong volleybaltalent in aantocht

Waar heel Nederland bezig is met de intocht van Sinterklaas en zijn pieten, zijn we bij HVC drukker met de aantocht van nieuw talent. Afgelopen woensdag waren er zelfs 40 druk aan het oefenen. De jaarlijkse spelmiddag is dit jaar voor groep 3 en 4 van de basisschool georganiseerd door de jeugdcommissie. Na een goede warming-up hebben we voor de teamspirit een yell geoefend en daarna kwam het aan op balgevoel en techniek. Gooien, vangen, stuiteren, opslaan, passen en foppen stonden op het programma. Gelukkig was er ook een rustmomentje in het drukke programma ingebouwd, even ranja en een spekkie. Tot slot nog even weer de yell en leuke stickers met een uitnodiging om ook een mee te trainen met de mini’s. Met dank aan de vrijwilligers is het weer een hele gezellige middag geweest en hopen we dat we weer een paar nieuwe leden mogen verwachten.