Meisjes C2 kampioen!

Op vrijdag 8 april reden we naar Albergen om een wedstrijd te spelen tegen de Klumpers. Zij staan 2e in onze poule. Als we deze wedstrijd van zouden winnen dan zijn wij kampioen.

Het werd was een spannende wedstrijd. We stonden gespannen in het veld en de 1e set werd door ons gewonnen. Nu nam de spanning iets af, maar we moesten er nog 3 spelen. De 3e set wonnen we net, en wisten we dat we kampioen waren. De ouders gingen een spandoek op en tijdens de 4e set werden we enthousiaster. Ook deze set wisten we te winnen. Nu kon het feest beginnen.

We zijn kampioen. We kregen een hoedje en een Hawaï slinger en ook de champagne werd ontkurkt.

Op de grootste verrassing moesten we even wachten om maar 21.00 uur kwam de Limo voorrijden. We werden als filmsterren teruggebracht in de Limo met gave muziek van Marco Borsato naar Den Ham, waar de paparazzi ons alweer op stond te wachten. Wat hebben we hier van genoten.

Vrijdag 15 april stond de laatste wedstrijd gepland. Deze speelden we thuis tegen BUVO uit Buurse. Het was een makkelijke wedstrijd die wij met 4-0 wisten te winnen. Na afloop van deze wedstrijd kregen wij onze medaille en hadden de moeders in de kantine lekkere hapjes voor ons geregeld.

Klaske bedankten we en kreeg van ons een mooie bos bloemen, zonder haar training hadden we het niet gered.

Ook konden wij dit seizoen niet zonder de meiden van MC3. 1 van hen speelde met ons mee, als er iemand van ons niet kon. Wij willen jullie hiervoor BEDANKEN! Echt super dat jullie dit voor ons deden.

Dit seizoen was TOP!.

Groeten: Michelle, Chantal, Amber, Dyan, Eline en Esmée (MC2)