Jeugd van Den Ham geïnfecteerd met volleybalvirus

Het jaarlijkse SchoolMovesVolley-toernooi van de Hammer Volleybal Club was weer een groot succes. 44 teams van kinderen uit groep 5 t/m 8 hebben woensdag 23 maart fanatiek gestreden om de bekers.

Dit jaar is ook de sportiviteitsprijs geïntroduceerd, voor het team met het beste tenue, de beste yell en de beste teamspirit. De sportiviteitsprijs is gewonnen door de meiden van team “‪#‎pineapples‬”.
In de categorie groep 5 en 6 zijn de “Volleyknallers” er met de eerste prijs vandoor gegaan, gevolgd door “the Dancers”en op de derde plaats de “Volleyboys”.
De winnaars in de categorie groep 7 en 8 hadden de teamnaam “Ja ik ook, un un un un unicorns”bedacht, op de tweede plaats “De smikkelbeertjes” en als derde “De pensjes”.
Alle deelnemers hebben een injectiespuit-markerstift gekregen als bedankje voor een leuk toernooi en een uitnodiging om ook bij de Hammer Volleybal Club te komen volleyballen. ‪#‎JoinVolleybal‬.
Dankzij de inzet van vele vrijwilligers kijken we terug op een mooi toernooi.