Uitslagen week 40

Dit weekend stonden er wederom een paar wedstrijden op het programma. De uitslagen hiervan zijn:

Dames 1 – Saasveldia DS4 // 4-0 gewonnen
Ecare Apollo 8 DS8 – Dames 2 // 4-0 verloren

Meisjes A1 – Mintonette MA2 // 4-0 gewonnen
Springendal Set-Up MA2 – Meisjes A2 // 4-0 verloren

Tornado Geesteren MB2 – Meisjes B1 // 3-1 verloren
Meisjes B2 – Twente ’05 MB2 // 3-1 gewonnen

Meisjes C1 – DeVoKo MC5 // 4-0 gewonnen
Meisjes C2 – ATC MC1 // 1-3 verloren

De mini’s hadden dit weekend geen toernooi.

Wedstrijdverslag van Dames 1:
Afgelopen vrijdag was het zover, de 3e competitiewedstrijd van het seizoen stond op het programma. Saasveldia dames 4 was de tegenstander, een tegenstander waar we 2 seizoenen geleden een paar spannende wedstrijden tegen hebben gespeeld. Ons doel was duidelijk: een 4-0 winst zou mooi zijn! Met Herman als coach op de bank werden we continu scherp gehouden en haalden we de eerste set met 25-14 binnen. Ook de tweede set haalden we vrij makkelijk binnen met 25-13. De gevarieerde aanvallen liepen erg goed en met ons goede positiespel hadden we verdedigend veel ?. De derde set wonnen we met 25-21. De vierde en laatste set lieten we de tegenstander teveel terug komen en door soms wat slordig spel werd het op het eind nog wel spannend! Uiteindelijk wonnen we ook de laatste set met 28-26. Eindstand 4-0 .. super! ?