Uitslagen week 41

Afgelopen vrijdag en zaterdag zijn er weer wedstrijden gespeeld. De uitslagen van deze wedstrijden zijn:
Rivo Rijssen DS4 – Dames 1 // 0-4 verloren
Dames 2 – Medusa DS2 // 3-1 gewonnen
Dames 3 – Harambee DS7 // 4-0 gewonnen

Krekkers MA2 – Meisjes A1 // 2-3 gewonnen
Meisjes B1 – Kadoeng MB1 // 0-4 verloren
LEDnovate Esch Stars MC2 – Meisjes C2 // 4-0 verloren

Samenvatting van de wedstrijd van Dames 1:
Zaterdag 15 oktober moesten we uit tegen de koploper Rivo Rijssen. We begonnen sterk en met een goede servicedruk. De eerste set liepen we voor en was erg spannend. Helaas verloren we net met 28-26. De thuisploeg begon beter te spelen en ook de tweede en derde set lukte het niet om te winnen. De standen waren 14-25 en 13-25. Met goede moed begonnen we aan de vierde set. We liepen aardig gelijk op, maar ook deze set werd gewonnen door rivo rijssen en de stand was 20-25. Helaas geen punten gepakt van de koploper, op naar de volgende wedstrijd. Deze is op vrijdag 28 oktober in de beukenhage!! Tot dan!

Wedstrijdverslag van Dames 2:
Afgelopen vrijdag stond de derby op het programma tegen Vroomshoop. In het begin van de wedstrijd liepen we erg gelijk op. Door wat goede aanvallen van onze kant uit hebben we de eerste set uiteindelijk gewonnen met 25-15. De tweede set begonnen we met goede moed maar het liep aardig gelijk op. Lisanne heeft veel punten gepakt met haar opslag, Medusa had hier veel moeite mee. Ook heeft Anouk nog een killer-aanval gemaakt. Toen we dik voorstonden kwam Medusa weer terug waardoor de tweede set erg spannend werd. Uiteindelijk hebben wij de tweede set kunnen pakken met 25-21. De derde set ging het wat moeizamer. Medusa begon beter te spelen en speelde de ballen tactischer. Bij ons liep het allemaal rommelig. Er werden veel fouten gemaakt en de aanvallen die we hadden werden allemaal opgevangen. Deze set werd uiteindelijk verloren met 18-25. De vierde set was weer een nek aan nek race. Mede doordat Lisette een goede opslag-rally had hebben wij de set uiteindelijk kunnen pakken met 25-20!

Wedstrijdverslag van Meisjes A1:
Vrijdagavond hebben we in Mariaparochie gevolleybald. Ze hadden tot nu toe alles gewonnen en wij ook dus dat zou een spannende wedstrijd worden. De eerste set moesten we echt even inkomen en die verloren we met 14-25. De 2e en 3e set kwamen we goed terug en wonnen we met 25-21 en 26-24. Helaas verloren we de 4e set met 13-25 dus volgde er een 5e set. Het was erg spannend, maar gelukkig was Valerie er met haar poweropslag waardoor we een mooie voorsprong pakten en uiteindelijk wonnen met 15-10!
We hebben 3-2 gewonnen waardoor we eerste in de poule blijven 🙂
Groetjes Sylvia Grondman en Lidian KleinJan