Uitslagen week 42

Ook in het Halloween weekend zijn er weer een aantal wedstrijden gespeeld. De uitslagen hiervan zijn:

Dames 1 – Havoc DS3 // 3-1 gewonnen
Webton Hengelo DS4 – Dames 2 // 3-1 verloren
Pollux DS1 – Dames 3 // 4-0 verloren

Meisjes A1 – Lutheria MA2 // 1-3 verloren
Medusa ’56 MB1 – Meisjes B1 // 4-0 verloren
Meisjes B2 – Rivo Rijssen MB2 // 0-4 verloren

Webton Hengelo MC2 – Meisjes C1 // 3-1 verloren
Meisjes C2 – Dynamiek MC1 //4-0 gewonnen

HVC N4 – SVH VC N4 // 6-0 gewonnen
HVC N4 – WVC Volley N4 // 6-0 gewonnen

Wedstrijdverslag van Dames 1:
Op dit moment staan we op de 9de plek in de competitie. Vanavond 28 oktober moeten we spelen tegen Havoc uit Haaksbergen. Zij staan op de 11de plek. Normaal gesproken zou je zeggen dat we hier dus punten van kunnen pakken. Dat is ons ook gelukt. We hebben met 3-1 gewonnen. We hebben een mooie pot volleybal gespeeld. Met onze service konden we Havoc af en toe mooi onder druk zetten. Ons positiespel en ons tactische inzicht gaat de goede kant op, maar kan nog wat oefening gebruiken. De inzet was goed en daarom zijn we beloond met 4 punten. Nu hopen dat we een plekje stijgen in de competitie.

Zou je het leuk vinden dat jouw foto’s en het wedstrijdverslag ook worden geplaatst op de Facebook en de website? Stuur het dan via een privébericht naar onze Facebook pagina!

img_2842