Uitslagen week 43

Vorig weekend stonden er een aantal wedstrijden en het CMV mini-toernooi op de planning. De uitslagen hiervan zijn:
De Pallergaste DS1 – Dames 1 // 3-2 verloren
Dames 2 – Fysio Engbersen Aastad // 0-4 verloren
Dames 3 – Ecare Apollo 9 DS9 // 4-0 gewonnen

Markel-Up MA2 – Meisjes A1 // 0-4 gewonnen
Meisjes A2 – Fysio Engbersen Aastad // 0-4 verloren
Meisjes B1 – Krekkers MB3 // 1-3 verloren
Meisjes C1 – Webton Hengelo // 3-1 gewonnen

De mini’s hadden deze keer het toernooi thuis.
De uitslagen hiervan zijn:
HVC N5 – Vrivo N5 1 // 6-0 gewonnen
HVC N5 – SVH VC N5 1 // 4-2 gewonnen

HVC N4 – Medusa N4 1 // 6-0 gewonnen
HVC N4 – Mintonette N4 1 // 6-0 gewonnen

HVC N3 – Vrivo N3 2 // 3-3 gelijk
HVC N3 – Rivo Rijssen N3 2 // 5-1 gewonnen

HVC N2 – WVC Volley // 3-3 gelijk
HVC N2 – Fysio Engbersen Aastad N2 1 // 0-6 verloren

Wedstrijdverslag Dames 1:
Vrijdagavond 4 november speelden we uit tegen de Pallegarste in Beerzeveld. Een kleine sporthal met een laag plafond waar we rekening mee moesten houden. Wij begonnen goed en liepen al snel uit met 9-1. Met een sterke serves druk en goed positiespel wonnen wij met 25-11 de eerste set. Daarna kwam er een spannende tweede set, waarin wij constant voor stonden. Aan het einde van de set kwamen we gelijk te staan door eigen fouten. Met 29-27 waren wij toch degenen die de tweede set wonnen. De derde set liep totaal anders en wist Pallegarste de set te winnen met 25-16. De vierde set liepen wij gelijk op. Wederom een spannende set, waarin de Pallegarste wist te winnen met 26-24. Het stond 2-2 waardoor de vijfde set de beslissing moest brengen in de wedstrijd. Helaas verloren wij de vijfde set met 16-14 en gingen wij maar met 2 punten naar huis.

Verslag van Meisjes C1:
Op zaterdag 5 november 2016 moesten wij, HVC C1, volleyballen tegen Webton (Hengelo). Tegen deze tegenstander hadden wij vorige week ook al gespeeld en toen hebben wij met 1-3 verloren.

Dus dit zou een spannende wedstrijd worden. De eerste set werd direct al spannend, want de stand ging gelijk op. Maar werd gelukkig door ons gewonnen met 28-26.

Op naar de 2e set die hebben wij gewonnen. De 3e set hebben we verloren. De 4e set hebben wij weer gewonnen.
De eerste set gewonnen met 28-26
De tweede set gewonnen met 25-19
De derde set verloren met 21-25
De vierde set gewonnen met 25-15
Groetjes van HVC C1

Een kort maar krachtig verslag van Mini’s N4:
Het is heel goed gegaan en het was ook heel leuk. En we hebben alles gewonnen ??? Groetjes Hanneke Wemekamp

De foto’s die Sylvain Poel heeft gemaakt tijdens het CMV mini toernooi kun je vinden op onze website (www.hvcdenham.nl). Hier kun je ook de teamfoto’s van de mini’s bekijken.