Uitslagen week 45

Dit weekend waren er weer een aantal wedstrijden. De uitslagen hiervan zijn:
Dames 1 – Markel-Up DS1 // 1-3 verloren
Dames 2 – Ti-Volley DS1 // 0-4 verloren
Dames 3 – SVH VC DS6 // 4-0 gewonnen

Meisjes A1 – Set-Up ’65 MA2 // 3-1 gewonnen
Meisjes A2 – Tornado Geesteren MA3 // 4-0 gewonnen

Meisjes B1 – Dynamo Tubbergen MB2 // 1-3 verloren
Meisjes B2 – Vosta MB2 // 1-3 verloren

Meisjes C1 – DeVoKo MC5 // 4-0 gewonnen
Meisjes C2 – Klumpers VVA MC2 // 3-2 gewonnen

De mini’s hadden een toernooi in Rijssen. De uitslagen van de mini’s zijn:
Mini’s N4 1 – Vrivo N4 1 // 4-2 gewonnen
Mini N4 1 – Rivo Rijssen N4 1 // 4-2 gewonnen

Mini’s N2 1 – Vrivo N1 1 // 5-1 gewonnen
Mini’s N2 1 – Medusa N2 1 // 1-5 verloren

Wedstrijdverslag van Dames 1:
Na uitloop van de voorgaande wedstrijd konden we om 21.30 uur eindelijk enthousiast beginnen aan de wedstrijd tegen Markel-up. Helaas kwamen we moeizaam op gang en kwam de tegenstander direct op ruime voorsprong. Ze zaten goed in het spel en wonnen de set.

De 2e set liep allereerst niet goed. Maar op een zeker moment gooiden we de trukendoos open en wisten we van 21-12 achterstand terug te komen tot 25-21. Helaas verloren.

De 3e set hebben we alles gegeven en raakte de tegenstander uit z’n element en konden wij de setwinst pakken.

Maar de 4e set stonden we al snel weer 5 punten achter en konden we ons niet terugvechten: de koek was op. De tegenstander bleef stabiel verdedigen en pakte de winst.
Setstanden 25-13, 25-21, 22-25, 25-13

Wedstrijdverslag van A2:
Vrijdag 18 november hadden wij een wedstrijd tegen Tornado.

De avond begon al weer goed: we waren verdwaald in Geesteren. Uiteindelijk na heel wat lachen en zandpaden verder waren we aangekomen bij de sporthal. Na het omkleden zijn we begonnen met warm lopen en het nieuwe inspeel systeem. Waar je echt heel veel bij moest nadenken.

Toen begon de wedstrijd. De eerste set zaten we er niet helemaal in. De een naar de andere punt ging naar het andere team. Maar gelukkig kwamen we goed terug en haalde alle punten weer bij en het stond 19-19. Het was erg spannend maar hebben uiteindelijk gewonnen met 23-25. We gingen met volle moed de volgende set in. Ook hier weer het zelfde verhaal, het begin ging niet helemaal goed. Op het gegeven moment stonden we 17-24 achter. Nienke was aan de opslag en het was heel spannend. Een klein foutje en de tegen partij had gewonnen. Op de een of andere manier hebben we het voor elkaar gekregen om 24-26 te winnen. En wat waren we blij!! De derde set was weer heel spannend maar iedereen zat er lekker in. Door een aantal mooie prik balletjes in het centrum en harde ballen achterin hebben gewonnen met 22-25. De laatste set moesten en zouden we ook winnen en dit is gelukt met 17-25. Deze set zaten we er allemaal lekker in en iedereen sloeg de ballen hard achterin! We hebben veel risico’s genomen in deze wedstrijd en iedereen deed zijn best. Ook Stan onze “invallende” coach was erg fanatiek.

Wedstrijdverslag van mini’s N2
Vandaag volleyballen in Rijssen. Al mooi op tijd vertrekken we vanaf de sporthal en gaan we naar Rijssen. In Daarle moeten we even stoppen want daar is de intocht van Sinterklaas! Snel stappen we uit de auto om te gaan kijken. Zo komen we met onze buik vol pepernoten en snoepjes aan in Rijssen. Onze 1e wedstrijd is tegen Medusa. De wedstrijd gaat gelijk op en is erg spannend. Deze hebben we helaas net verloren met 2-1. Na de pauze moesten we tegen Vrivo. Deze keer waren wij sterker en konden we gelukkig winnen met 2-1. Helemaal blij gingen we weer richting Den Ham. Groetjes van de meisjes Niveau 2.

whatsapp-image-2016-11-23-at-21-21-03-1