Wetering BV blijft hoofdsponsor!

Wetering en HVC: een sterke combinatie! đź‘Ť

Onlangs heeft Wetering Den Ham, sterk in spoorwerk, besloten om door te gaan als hoofdsponsor van HVC Den Ham.

“We willen graag maatschappelijk betrokken zijn. In de geest van de oprichter Henk Wetering blijven we HVC steunen.” Aldus Roel Hagedoorn, directeur van Wetering.

“Mijn vader was een fervent volleybal liefhebber. Hij speelde in het verleden ook bij HVC en heeft de club altijd gevolgd.” vult John Wetering aan.

Ook Jolanda Ramaker, voorzitter van HVC, is in haar nopjes met deze samenwerking: “Mede door de steun van Wetering kunnen we het reeds ingezette beleid succesvol doorzetten. We kunnen de jeugd meer trainingsuren en goede trainers bieden. Daarnaast blijft er ook voor de senioren voldoende tijd
over om lekker te kunnen volleyballen”.

Samen hopen de beide partijen op een succesvolle en sportieve toekomst.