OPZEGGEN / WIJZIGEN LIDMAATSCHAP
Jammer wanneer je zou besluiten om je lidmaatschap op te zeggen. Opzeggen van je lidmaatschap moet schriftelijk met een email aan contributie@hvcdenham.nl.
Je geeft dan in de mail aan: Je naam, adres, postcode / woonplaats, emailadres en de reden van opzeggen. Het opzeggen van je lidmaatschap moet vóór 1 juni.
Je ontvangt van ons een bevestiging.
Bij een afmeldingsdatum na 31 mei ben je wel contributie verschuldigd voor het hele volgende seizoen, dus vanaf de opzeggingsdatum tot 1 juli van het volgende jaar.
Want door ons zijn immers al kosten gemaakt voor o.a. bijdrage Nevobo, trainers en zaalhuur. Alleen opzeggen bij de trainer is dus NIET voldoende, opzeggen
kan dus alleen per email gebeuren bij de ledenadministratie, te bereiken via contributie@hvcdenham.nl.
Ook als er in de loop van het seizoen wijzigingen zijn, zoals verhuizing, wijziging bankrekeningnummer, email, telefoon, wil je dat dan doorgeven via contributie@hvcdenham.nl
Bij een wijziging van bankrekeningnummer moet er een nieuwe machtiging worden aangeleverd.